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Adequação da Modelagem Digital de Espaços Arquitetônico para a Visualização com Tecnologia de Jogos Digitais

MACHADO, Roger ; Heidrich, Felipe Etchegaray ;

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This paper describe a case study of the processes necessary for adapting digital modeling, developed in the academic context, to enable interactive visualization with the use of digital games engine. For this, was used a three-dimensional model developed by a student in an academic exercise of architectural design. The adequacy of digital modeling has been tested with the use of three software, SketchUp, 3DS Max and Maya LT, and the game engine Unreal Engine 4. This study intended to contribute to the expansion of options and analysis of academic visualization projects.

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Palavras-chave: : Geometric Modeling; Interactive Visualization; Digital Game Engine,

Palavras-chave: ,

DOI: 10.5151/despro-sigradi2016-641

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Como citar:

MACHADO, Roger; Heidrich, Felipe Etchegaray ; "Adequação da Modelagem Digital de Espaços Arquitetônico para a Visualização com Tecnologia de Jogos Digitais", p. 534-538 . In: XX Congreso de la Sociedad Iberoamericana de Gráfica Digital [=Blucher Design Proceedings, v.3 n.1]. São Paulo: Blucher, 2016.
ISSN 2318-6968, DOI 10.5151/despro-sigradi2016-641

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